جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه امام کاظم(ع)قم

حوزه/ مدیر مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) از برگزاری دوره زبان های خارجی ویژه طلاب در مرکز آموزش زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام برجیسیان، مدیر مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) در گفت و گویی  با بیان این که مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی حضوری کرده، گفت: این دوره ها در زبان های انگلیسی، عربی و اسپانیایی و به صورت رایگان(ودیعه) برگزار می شود.

وی بیان داشت: علاقه مندان برای شرکت در این دوره ها می توانند تا پایان شهریور ماه از ساعت 10 تا 12 به حوزه علمیه امام کاظم(ع) اتاق 212 مراجعه نمایند.

مدیر مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) آموزش و یادگیری زبان های خارجی به ویژه در دوره حال را بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به یادگیری زبان های خارجی از سوی طلاب، همواره توصیه داشته اند.

وی مدارک لازم برای ثبت نام در این دوره ها را پرداخت ۵۰ هزار تومان ودیعه و تحویل ارزیابی پایه ۷ به بالا به مرکز عنوان کرد و اعطای گواهی پایان دوره را نیز یکی از مزایای تحصیل در این دوره ها دانست.

گفتنی است: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۵۳۷۱۰۸۱۴۰ و یا کانال مرکز زبان حوزه علمیه امام کاظم(ع) در پیام رسان ایتا به آدرس @zemamkazem با مرکز آموزش زبان ارتباط برقرار کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    می خواهم تدریس زبان انلاین یاد بگیرم سطح من همfamily4هست