جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات خراسان رضوی با بیان این که یکی از سرفصل های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مربوط به علم و پژوهش است، گفت: یکی از مهمترین مراکز استراتژیک در حوزه فعالیت های پژوهشی حوزه های علمیه هستند.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد با بیان این که این نمایشگاه هر سال رشد و تنوع بهتری پیدا کرده و به تبع آن نیز، تنوع مجموعه هایی که کتاب ها را ارائه می کنند بیش تر می شود، گفت: این امر بستر خوبی است که خلا آن در حوزه احساس می شد.

وی با بیان این که این نمایشگاه به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان رقم خورده است تا طلاب و اساتید بتوانند ضمن بازدید، به کتب درسی خود با سهولت دست پیدا کنند، تصریح کرد: این نمایشگاه یک طلبه را از مراجعه های متعدد به کتابفروشی های مختلف بی نیاز نموده که امیدواریم روز به روز رشد بیش تری نیز داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات خراسان رضوی با بیان این که از سوی دیگر سال به سال به کیفیت و کمیت نمایشگاه افزوده می شود، عنوان کرد: بحمدالله، این نمایشگاه ها بستری برای کتاب و کتابخوانی و نشر کتاب از یک سو  و ایجاد انگیزه و روحیه برای مجموعه های کتاب از سوی دیگر فراهم ساخته است تا ضمن معرفی آثار بتوانند در این حوزه به نام باشند.

حجت الاسلام صاحبقرانی با بیان این که یکی از سرفصل های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مربوط به علم و پژوهش است، خاطر نشان کرد: بدون شک یکی از مهمترین مراکز استراتژیک در حوزه فعالیت های پژوهشی حوزه های علمیه هستند.

وی ادامه داد: همچنین توصیه بنده به طلاب و اساتید حوزه خراسان آن است که پژوهش های خود را ناظر به نیازهای جامعه و مطالبات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) سوق داده و پژوهش های آن چه در حوزه های پایان نامه ها و چه در زمینه های مقاله نویسی باید ناظر به نیازهای روز و مسائل اجتماعی شوند که امروز مورد مطالبه مقام معظم رهبری نیز هست.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha