جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اهدای دانایی

حوزه/ مرحله دهم طرح اهدای دانایی به همت معاونت پژوهش حوزه خراسان با هدف تکمیل منابع علمی کتابخانه‌های مدارس و به منظور رشد فرهنگ کتابخوانی، درپنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، دهمین مرحله از طرح «اهدای دانایی» در حاشیه پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با هدف تکمیل منابع علمی و مطالعاتی کتابخانه‌های مدارس علمیه و به منظور رشد فرهنگ کتابخوانی در حال اجرا است.

این طرح در راستای تکمیل منابع علمی و مطالعاتی کتابخانه‌های مدارس علمیه و به منظور رشد فرهنگ کتابخوانی در بین طلاب برنامه‌ریزی شده است که کتاب‌های اهدایی اساتید، طلاب و سازمان‌های علمی پژوهشی، پس از جمع آوری بر اساس موضوع و عنوان، تفکیک و با توجه به نیاز کتابخانه‌های مدارس حوزه علمیه خراسان توزیع می‌شود.

در دهمین مرحله این طرح که در حاشیه پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی اجرا شده است، طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان می توانند با مراجعه به این غرفه در صورتی که در کتابخانه شخصی خود کتاب‌های بلااستفاده و کم استفاده، اعم از کتب درسی و غیر درسی دارند، به غرفه طرح اهدای دانایی نمایشگاه تحویل نمایند تا پس از بررسی کتاب ها و تفکیک براساس موضوع به کتابخانه های مدارس علمیه و یا سایر طلاب اهداء کنند.

شایان ذکر است؛ طرح اهدای دانایی به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان و همچنین اهداء کتاب توسط طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان شکل گرفته که همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 313/49
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha