پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمد طه مهری امام جمعه اسلام آباد غرب عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه گفت: جنایت و نسل کشی مردم مظلوم یمن توسط آل سعود به سرکردگی استکبار جهانی و سکوت ننگین مجامع به اصطلاح حقوق بشر، انصارالله را بر آن داشت تا معادله توازن قدرت را در داخل خاک عربستان بر هم زند.

حجت الاسلام محمد طه مهری، امام جمعه اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت عزای حسینی(ع)، با اشاره به اینکه ظالمین به مردم محروم یمن باید منتظر روزهای سخت و ویران کننده ای از طرف انصارالله باشند، گفت: آمار قتل و جنایت بشری در یمن، حمایت و فروش سلاح غربی ها به ولیعهد سعودی، نشان از عمق طراحی هماهنگ شده علیه مسلمانان است.

 عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه انفجار مهیب در آرامکوی عربستان نتیجه کشتار مردم بی گناه و آواره یمن بود، ادامه داد: زیاده خواهی و دخالت آل سعود در امورات یمن موجبات دفاع غیرتمندانه ارتش و کمیته های مردمی را برانگیخت تا در برابر متجاوزان ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: جنگ خانمانسوز یمن نتیجه جاه طلبی های ولیهعد عربستان بوده که میوه آن نسل کشی، بروز بیماری های واگیر و آوارگی مردم و قحطی را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام مهری با اشاره به اینکه چرا هیچیک از رسانه های غربی هدایت دنیای استکبار که نقش موثری در ادامه جنایت در یمن داشته، به گوش جهانیان نمی رسانند، گفت: قتل و کشتار مردم مظلوم یمن با چراغ سبز سران جنایتکار کاخ سفید و دُول اروپایی جهت جلوگیری از رکود کارخانه های اسلحه سازی صورت می گیرد.

وی خاطر نشان ساخت: دلارهای نفتی که باید خرج محرومیت زدایی از مردم مستضعف حجاز شود، برای تکیه دوام آل سعود و رضایت آمریکا، صرف نابودی مسلمانان یمنی می شود.

عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه جنایت و نسل کشی مردم مظلوم یمن توسط آل سعود به سرکردگی استکبار جهانی و سکوت ننگین مجامع به اصطلاح حقوق بشر! انصارالله را بر آن داشت تا معادله توازن قدرت را در داخل خاک عربستان بر هم زند، گفت: آه مظلومان یمن قلب نفتی عربستان را به آتش کشید.

حجت الاسلام مهری با اشاره به اینکه عملیات موفقیت آمیز، نابودی قلب نفتی عربستان توسط رزمندگان یمنی، مصداق بارز آیه: (و ما رَمَیتَ اِذ رَمَیت و لکِنَّ اللهَ رَمی) بود، گفت: ناکارآمدی گنبد آهنین در سرزمینهای اشغالی توسط جوانان فلسطینی و غلبه حزب الله بر صهیونیست ها و وجود سامانه های پدافندی پرطمطراقِ آمریکایی در عربستان، انصارالله را پیروز میدان کرد.

وی گفت: تحقق عملی شعار "آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکند"؛ همین عملیات پهپادی یمنی ها  در عمق هزارکیلومتری عربستان و به آتش کشیدن تجهیزات نفتی آرامکو است.

عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه این حمله اولین حمله بزرگ، پس از دیدار فرستادگان انصارالله با رهبر معظم انقلاب که نشان از قدرت نظامی، شدّت عمل و روحیه جهادی انصارالله، نسبت به قبل افزایش یافته است، ابراز داشت: عملیات چشمگیر انصارالله مصداق عملی کلام رهبر معظم انقلاب است که فرمودند: دوران بزن و در رو تمام شده است.

وی در پایان گفت: قلب نفتی عربستان در آتش قهر آزادگان حجاز و انصارالله یمن می سوزد که باعث شد رزمندگان یمنی؛ تعیین کننده بازار نفت گردند.  

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha