جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (ع) شهرستان بیجار با تاکید بر اینکه ثبات داخلی بازار را باید نتیجه تدبیر و قاطعیت دستگاه قضا دانست، اظهار داشت: اگر روندی که قوه قضائیه در پیش گرفته است، استمرار داشته باشد، بی شک در آینده شاهد از بین رفتن کامل مفاسد اقتصادی و... خواهیم بود.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از نیازهای اولیه و نخستین هر انسانی عدالت و احساس امنیت است که این مهم می تواند دیگر شئونات زندگی بشر را تامین کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (ع) شهرستان بیجار گفت: امروز هم به برکت نظام اسلامی شاهد اجرای عدالت دینی در جامعه هستیم که این امر خود می تواند زمینه ساز بسیاری از تحولات دیگر در کشور گردد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه عملکرد قوه قضائیه با روی کار آمدن حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بسیار تغییر کرده است، افزود: خوشبختانه انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رییسی به سمت ریاست قوه قضائیه در این مدت کوتاه موجب تغییرات بسیار در بحث قضا شده است و به عینه شاهد ثبات در نظام مالی و اقتصادی کشور هستیم.

حجت الاسلام محمودی تاکید کرد: عملکرد دستگاه قضا در این مدت باعث ایجاد امید بیشتر در سطح جامعه شده است تا جایی که در این مدت بسیاری از دست اندازان به بیت المال شناسایی و به دست عدالت سپرده شده اند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (ع) شهرستان بیجار گفت: با این وجود شاهدیم که بسیاری از رسانه های معاند که عملکرد رییس قوه قضائیه را خلاف باورها و خواسته های خود می بینند این روزها علیه ایشان اقدام به هجمه های رسانه ای می کنند، ولی ملت ایران به خوبی بر نیات پلید و اهریمی آنان واقف هستند.

وی با تاکید بر اینکه ثبات داخلی بازار را باید نتیجه تدبیر و قاطعیت دستگاه قضا دانست، اظهار داشت: اگر روندی که قوه قضائیه در پیش گرفته است، استمرار داشته باشد، بی شک در آینده شاهد از بین رفتن کامل مفاسد اقتصادی و... خواهیم بود که این یکی از نیازهای جامعه می باشد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: از دستگاه های نظارتی کشور می خواهیم که نهایت همکاری خود را با قوه قضائیه داشته باشند، زیرا هماهنگی این دستگاه ها با همدیگر، زمینه ساز عدالت اقتصادی، اجتماعی و... در کشور خواهد بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (ع) شهرستان بیجار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از رویکردهای مهم قوه قضائیه استفاده از توان و ظرفیت روحانیون در سیستم قضایی کشور است، لذا ورود روحانیون به دستگاه قضا می تواند زمینه تحولات رو به رشد در این دستگاه را بیشتر از پیش کند.

وی تصریح کرد: نگاه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عدالت، نگاهی فراجناحی و در مسیر تحقق عدالت اسلامی است. پس همه جامعه و مسئولان وظیفه دارند که وی را در اجرای هرچه بیشتر عدالت اسلامی در کشور یاری و همراهی کنند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (ع) شهرستان بیجار در پایان سخنان خود گفت: آمارهای موجود نشان می دهد که با روی کار آمدن حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ثبات خوبی در بازار و اقتصاد کشور حکمفرما شده است، لذا باید از درایت و علم رهبر معظم انقلاب در انتخاب رئیس قوه قضائیه بسیار تشکر نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha