پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 864292
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
سومین نمایشگاه حلال اسلامی در نایروبی برگزار می شود

حوزه/ نمایشگاه حلال سه روزه با عنوان «اقتصاد رو به رشد بکر» قرار است در 20تا21 ماه سپتامبر 2019 در مرکز صراط در شهر نایروبی کنیا برگزار شده و بیش از 5 هزار بازدید کننده از این همایش دیدن خواهند کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از citizentv، درحالی که اقتصاد اسلامی در سال های اخیر از رونق قابل توجهی در سطح جهانی برخوردار بوده، سومین نمایشگاه تجاری حلال قرار است این هفته آینده در نایروبی برپا شود.

این رویداد سه روزه با عنوان «اقتصاد رو به رشد بکر» ، در روزهای 20 تا 21 سپتامبر در مرکز صراط برگزار می شود ، و در همین راستا غرفه داران محصولات مختلف حلال را به نمایش می گذارند و مشاغل خود را که مطابق اصول اسلامی هستند به بازار فروش عرضه می کنند.  

در سالهای اخیر ، فروشندگان محصولات اسلامی و حلال شاهد رشد قابل توجهی در این بازار از مواد غذایی گرفته تا محصولات  آرایشی و حتی صنعت گردشگری بوده اند.

منور اسماعیل رئیس سازمان مهد دعوت  در این خصوص گفت: نمایشگا فرصتی را برای مرد اهل کنیا به وجود می آورد تا تجارت حلال را بشناسند و درکت کنند که حتی در استاندارد گذاری محصولات در سرتاسر بازار این کشور شاهد رشد زیادی بوده است.

  برگزارکنندگان این رویداد ، در بیانیه مطبوعاتی که روز دوشنبه به اتاق های خبر ارسال شده ، اظهار داشتند که اگرچه بیشتر افراد واژه حلال را به محصولات غذایی و خوراکی نسبت می دهند اما در تجارت جهانی حلال می توانند در حوزه های متنوعی به ویژه گردشگری اسلامی تعاریفی داشته باشد.

در این بیانیه آمده است: ما به طور مداوم پروازهایی را مشاهده می کنیم که مشروبات الکلی در آن ها سرو نمی شود و هتل هایی که در این اقتصادی رو به رشد استراحتگاه هایی با استخرهای جداگانه برای زنان و مردان ارائه داده  و برنامه های روزانه با زمان استراحت برای نمازهای یومیه دارند.

در این نمایشگاه قرار است بیش از 100 غرفه دار شرکت کرده و بیش از 5 هزار بازدید کننده از جمله سرمایه گذاران داخلی و خارجی از این نمایشگاه بازدید به عمل خواهند آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha