پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایاد

حوزه/ ایاد زهیری گفت: تجاوزات صهیونیست ها و در پس آنها آمریکایی ها به سمت حشد الشعبی مورد انتظار بود؛ چراکه نقشه های شیطانی و تروریستی این گروه ها برای تضعیف عراق و نابودی اساس آن شکست خورده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، بعد از انتشار عکس حضور مقتدی صدر در کنار رهبر انقلاب اسلامی در ایران حضور رهبر جریان صدر در ایران واکنش هایی را در برداشت و از سوی دیگر در روزهای اخیر شاهد حملات محور صهیونیستی و آمریکایی به پایگاه های حشد الشعبی بودیم.

استاد ایاد زهیری استاد دانشگاه عراقی با اشاره به تحولات اخیر عراق و حضور سید مقتدی صدر در ایران در گفت وگو با خبرنگار بین الملل حوزه گفت: عکسی که در ایام عزاداری امام حسین(ع) از حضور مقتدی صدر در ایران منتشر شد، این عکس نشان می دهد مقتدی صدر در کنار آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی نشستند قلب مومنان را شاد و منافقین وتوطئه گران را بر وحدت مومنان خشمگین کرد.

وی ادامه داد:در حقیقت این عکس و حضور ایشان در ایران پیام بسیار خوبی از طرف سید مقتدی صدر داشت.

 استاد دانشگاه عراقی خاطر نشان کرد:  این نزدیکی بین تمام طرف های دوست دار آل محمد و همچنین تمام مسلمانان هدفی ضروری و متعالی است در این مرحله قطعا نیروی  تمام مسلمانان در مقابل آمریکای مستکبر و صهیونیست های غاصب متحد شدند.

زهیری گفت: در حقیقت من از کسانی هستم که بسیار از مشاهده این عکس خوشحال شدم، همچنان که می دانید سید مقتدی صدر طرفداران بسیاری دارد که به او حساسیت دارند از این رو  ممکن است فتنه و توطئه جدایی بین دو ملت ایران و عراق را آرام و برطرف کند.

کارشناس عراقی با اشاره به تجاوزات صهیونیستی و آمریکایی به مواضع حشد الشعبی گفت: اما تجاوزات صهیونیست ها و در پس آنها آمریکایی ها به سمت حشد الشعبی مورد انتظار بود؛ چرا که این گروه ها نقشه های شیطانی و تروریستیشان که در پی تضعیف عراق و نابودی اساس آن بود شکست خورده است.

وی تصریح کرد:  حشد الشعبی خاری در چشمان دشمنان و سدی در مقابل نقشه های آنهاست.

زهیری با اشاره به دلیل حملات ضد حشد الشعبی گفت: شاید آنها می خواستند دستاوردی داشته باشند زمانی که در پرونده تحریم ها ضد ایران و همچنین ضد سوریه و عراق و یمن شکست خوردند، اما به لطف استقامت محور مقاومت همه این نقشه ها و توطئه ها علیه خودشان انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha