شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجلاس سراسری نماز

مسئول ستاد اقامه نماز استان بوشهر از فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و مدرسه» از سوی ستاد اقامه نماز خبر داد و گفت: شعار این اجلاس با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به نماز در مساجد، «نماز و مدرسه» انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام عباس خشنود، امروز در جمع خبرنگاران از فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و مدرسه» از سوی ستاد اقامه نماز خبر داد و گفت: شعار این اجلاس با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به نماز در مساجد، «نماز و مدرسه» انتخاب شده است.

مسئول ستاد اقامه نماز استان بوشهر با اشاره به موضوعات فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز گفت: شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز، نقش مدیران و معلمان در دعوت به نماز
نقش اولیاء در رونق نماز مدارس، راهکارهای حضور فعال روحانیون در نماز مدارس، چگونگی پیوند مدرسه با مسجد، راهکارهای رونق نماز مدارس و چگونگی نقش دانش آموزان در رونق نماز مدارس از جمله این موضوعات است.

وی افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب های ایده ها و تجربیات موفق، علمی و پژوهشی کتاب و مقاله،  آثار ادبی و هنری، شعر، رمان، قصه، خاطره و سرود، فیلم نامه، نمایش نامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن گرافی، طرح های گرافیگی(عکس، خط، پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله) ارسال نمایند.

حجت الاسلام خشنود مهلت شرکت در فراخوان را تا ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۸ اعلام کرد و افزود: ثبت نام و ارسال از تاریخ ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۸ از طریق سایت حاضر یا صندوق پستی ۱۴۱۷۷۴۳۱۸۱ صورت می گیرد؛  تنها دریافت آثار کتاب و محصولات با حجم بالای ۲۵ مگابایت بعد از اخذ کدثبت نام از سامانه صرفا بصورت پستی مورد پذیرش است.

مسئول ستاد اقامه نماز استان بوشهر زمان اعلام نتایج را ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸ اعلام کرد و گفت: به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور در فراخوان اعطاء خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دنیا IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    0 0
    Donya12