پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: تاریخ بیانگر وقایعی بسیار عبرت آموز است و در این رابطه می توان به موضوع عاشورا و شهادت حضرت ابی عبد الله(ع) برای نجات انسانها اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار مسئولین مؤسسه حضرت خدیجه(س)  و جمعی از مردم بشاگرد استان هرمزگان که در قم برگزار شد، گفتند: کسانی در پیشگاه خدای متعال از بالاترین درجات برخوردار هستند که ساده زیست باشند و برای فرمان قانون خدا تلاش کنند.

ایشان افزودند: خدا هم به پیامبران وعده داده که اهل ایمان را یاری خواهد کرد و در این مسیر انبیاء خود را هم بکار خواهد گرفت.

معظم له ابراز داشتند: اگر چه نجات اهل ایمان با شهادت و سختی های زیادی از سوی انبیاء همراه شد، ولی به هر حال این امری بود که خدا از انبیاء الهی خواسته بود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: تاریخ بیانگر وقایعی بسیار عبرت آموز است و در این رابطه می توان به موضوع عاشورا و شهادت حضرت ابی عبد الله(ع) برای نجات انسانها اشاره کرد.

ایشان افزودند: این امام(ع) با شهادت خود مردم را از گمراهی بیرون آوردند و کاری کردند که هیمنه دستگاه حزب بنی امیه نابود شود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha