چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر مدرسه علمیه منصوریه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز از راه اندازی مهدکودک و پیش دبستانی «نوگلان مهدوی در شیراز خبر داد.

حجت الاسلام حمیدرضا حدائق در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برنامه‌های تبلیغی طلاب در ایام محرم اظهار داشت: بیش از 70 نفر از طلاب در امر تبلیغ فعالیت می‌کنند که پنج شنبه و جمعه هر هفته به شهرها و شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه آشنایی مومنان با تعالیم اسلام و دستورات دین یکی از وظایف طلاب در امر تبلیغ است، افزود: همچنین پوشش دادن جلسات مذهبی شهر اعم از مساجد و جلسات خانگی از جمله فعالیت‌های روحانیون مبلغ مدرسه علمیه منصوریه و مولی الموحدین بوده که زیر نظر قرار گاه عمار هستند.

مسئول قرار گاه تبلیغی عمار منصوریه با اشاره به اینکه گروه تبلیغی عمار بیش از 150 مجلس سخنرانی و عزاداری را پوشش داده‌اند، تصریح کرد: داراب، فسا، ارسنجان، شیراز و غیره از جمله شهرستان‌هایی بوده که روحانیون مبلغ در آنان فعالیت داشته‌اند، همچنین پارک‌ها، اماکن عمومی و پاساژها از جمله دیگر مکان‌هایی بوده است که مبلغین قرار گاه عمار در آن فعالیت داشته‌اند.

وی از راه اندازی پیش دبستانی و مهد کودک «نوگلان مهدوی» توسط قرارگاه عمار در سال تحصیلی 99-98 خبر داد و خاطرنشان کرد: در این پیش دبستانی و مهدکودک بنا داریم بر روی بعد تبلیغی کودکان با رویکرد مهدوی قرآنی کار کنیم و اولویت در پذیرش نیز با فرزندان طلاب است.

حجت الاسلام حدائق به برنامه‌های مدرسه منصوریه در ایام اربعین اشاره کرد و بیان داشت: در این ایام مدرسه منصوریه به مدت هفت روز تعطیل خواهد بود که ان شاءالله پیاده روی اربعین با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود، چراکه مقام معظم رهبری نیز بر برگزاری با شکور اربعین حسینی تاکید دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha