جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اظهار امیدواری از ارتباط مستمر ایران و عراق، گفت: امروز دشمنان از این ارتباط به غیظ و غضب افتاده‌اند و سخن ما به دشمنان این است که با غیظ و غضبتان بمیرید.

به گزارش خبرگزاری حوزه آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در همایش تکریم خدام اربعین حسینی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد به  جایگاه ایران در بیداری اسلامی اشاره کرد  و بر نقش مردم عراق در حفظ و صیانت از ارزش های دینی بویژه در اربعین حسینی تاکید کرد.

وی از وجود اعتاب مقدس حوزه علمیه نجف و مرجعیت شیعه در اعراق یاد کرد و افزود: موکب‌داری و مهمان‌نوازی مشتاقان اهل‌بیت(ع) از زائران اربعین حسینی قابل تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: موکب‌داران عراقی با پذیرایی که از زائران کربلای معلی دارند درس، الگو و اسوه‌ای را به جهان منتقل کرده‌اند که ما نیز در ایران اسلامی با افتخار از اخلاص، سخاوت، فداکاری، ایثار و صداقت این افراد، درس آموخته‌ایم.

وی خطاب به موکب‌داران عراقی گفت: این افتخار پر ارزش خادمی از زائران حسینی  را به شما تبریک گفته و امیدواریم نسل در نسل در میان شما بماند تا ان‌شاءالله پذیرای مهدی آل محمد علیه‌السلام باشید.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: ما برای همه شهدا، شهدای عراق و شهیدانی که در راه امام حسین علیه‌السلام به شهادت رسیدند علو درجات را از خداوند درخواست می‌کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در پایان با اظهار امیدواری از ارتباط مستمر ایران و عراق، گفت: امروز دشمنان از این ارتباط به غیظ و غضب افتادند و سخن ما به دشمنان این است که با غیظ و غضبتان بمیرید.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha