پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 864342
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
روایت اربعین

حوزه/ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران در راستای نشرحداکثری معارف عاشورا و اربعین حضرت سید الشهدا(ع) کتاب روایت اربعین را تولید و منتشر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران در راستای نشرحداکثری معارف عاشورا و اربعین حضرت سید الشهدا، امام حسین(ع) و نیز انعکاس هر چه بهتر حضور خواهران طلبه به ویژه مبلغان در مراسم عظیم راهپیمایی اربعین حسینی در نظر دارد کتاب عکس اربعین که متشکل است از تصاویر ثبت شده توسط بانوان طلبه را با عنوان روایت اربعین تولید و منتشر نماید.

از این رو از خواهران طلبه و مبلغ که علاقه مند به ثبت تصاویر خود در این مجموعه فاخر هستند تصاویر موجود جهت بازبینی و طراحی حداکثر تا تاریخ 15 مهرماه سال جاری به معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران ارسال نمایند.

بدیهی است تصاویر ارسالی باید دارای اطلاعات لازم از جمله نام و نام خانوادگی عکاس، نام استان، نام مدرسه و... با شد. همچنین یادآور میشود این معاونت در انتخاب و یا رد تصاویر ارسالی آزاد است.

ارسال به کانال اطلاع رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/farhangi_whc  و ارسال به ایمیل اداره رسانه و روشهای نوین تبلیغ به نشانی media@whc.ir دو راه برای ارسال تصاویر اربعین حسینی است.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha