پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه با آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت‌الله نوری همدانی گفتند: خدمات شما در رفع مشکلات طلاب بسیار تأثیرگذار است و شکی در ارزش خدمات شما نیست و بیان ما آن‌قدر قدرت ندارد که اهمیت و ارزش کار شما را بیان کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حضرت آیت‌الله نوری همدانی امروز در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان مرکز خدمات با قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات گفتند: خدمت به طلاب و روحانیون و رفع مشکلات آنان توفیقی است که خداوند به شما داده و باید قدردان آن باشید.

ایشان بیان کردند: خدمات شما در رفع مشکلات طلاب بسیار تأثیرگذار است و شکی در ارزش خدمات شما نیست و بیان ما آن‌قدر قدرت ندارد که اهمیت و ارزش کار شما را بیان کند.

معظم له گفتند: رسول خدا(ص) فرمودند: هر کس خدمت بیشتری به مردم انجام دهد و وجودش برای جامعه نافع باشد مورد محبت پروردگار متعال است.

ایشان در ادامه با تأکید بر اینکه نباید تحریم را بهانه‌ای برای وجود برخی مشکلات در کشور بدانیم، تصریح کردند: خداوند امکانات بسیاری به کشور ما داده و اگر بتوانیم از همه این امکانات به‌خوبی استفاده کنیم مشکلات ما حل می‌شود و تحریم اثری نخواهد داشت.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی گفتند: ما هیچ وقت نمی‌گوییم تحریم خوب است بلکه تحریم را بلا می‌دانیم ولی نباید آن را بهانه بکنیم و کاری برای رفع مشکلات مردم انجام ندهیم.

ایشان بیان کردند: معارف و برنامه‌های اسلام طوری تنظیم شده‌اند که اگر در جامعه اجرایی شوند بسیاری از مشکلات اقتصادی نیز رفع می‌شود و یکی از این برنامه‌ها مسئله انفال است.

معظم له با بیان اینکه باید تلاش شود مسئله انفال در جامعه زنده شود، تصریح کردند: اگر حقی که برای پیامبر(ص) و بعد برای امام(ع) و بعد ولی فقیه است احیا شود هیچ فقیری در کشور باقی نمی‌ماند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: حوزه علمیه باید برای اجرای قوانین اسلام تلاش کند و به مجلس و دیگران بگوید که فقه ما این‌گونه است و آن را تبیین و مطالبه کند.
313/30

«بر روی عکس زیر کلیک کنید»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha