جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیل زاده به تبیین سرفصل های مهم بیانیه گام دوم انقلاب در نشست های علمی و پژوهشی مدارس علمیه مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به استخراج سرفصل های این بیانیه مهم، با آغاز سال تحصیلی نشست های علمی به منظور تبیین این بیانیه در مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران به موضوع بیانیه مهم گام دوم انقلاب اشاره کرد و آن را سندی مهم و ارزشمند در جهت رشد و تعالی کشور در عرصه های مختلف دانست.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری با نگاهی جامع و افقی بلند این بیانیه مهم را تدوین و به نگارش درآوردند، افزود: وقت آن رسیده مسئولان به ویژه دولتمردان در جهت تحقق عملی این بیانیه مهم گام بردارند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که پیشرفت و توسعه کشور در گرو عمل به رهنمودهای رهبری انقلاب است، ادامه داد: در هر مسأله ای رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب مورد توجه جدی و در اولویت برنامه های مسؤولان قرار گرفت به پیروزی های بسیاری دست پیدا کردیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب در بردارنده همه بخش های نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: توجه جدی مقام معظم رهبری به جایگاه نسل جوان در این بیانیه مهم فرصتی برای حضور این نسل سازنده در عرصه های مختلف کشور است.

وی در ادامه سخنان خود همچنین به نقش مهم و اثرگذار حوزه های علمیه و روحانیت در تبیین صحیح بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: نقش تبیینی حوزه در این بخش راهکار مناسبی در جهت کمک به تحقق منویات و مطالبات رهبری است.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که حوزه های علمیه و فضلای حوزه باید از ظرفیت علمی و تبلیغی که در اختیار دارند به منظور تبیین صحیح این بیانیه مهم در جامعه بهره گیرند، بیان داشت: باید بسترهای لازم به منظور عملیاتی کردن سرفصل های این بیانیه مهم از سوی حوزویان فراهم شود.

وی در ادامه سخنان خود همچنین به تبیین سرفصل های مهم بیانیه گام دوم انقلاب در نشست های علمی و پژوهشی مدارس علمیه مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به استخراج سرفصل های این بیانیه مهم، با آغاز سال تحصیلی نشست های علمی به منظور تبیین این بیانیه در مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که نقش مراکز علمی و آموزشی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیار ضروری و حائز اهمیت است، بیان داشت: این مراکز مهم باید برای تحقق عملی مطالبات مقام معظم رهبری در این خصوص به میدان بیایند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha