جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که کشورمان دارای ظرفیت های ارزشمندی است که می توان در جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه از آن بهره مند شد، بیان داشت: تجربه ثابت کرده دل بستن به وعده های توخالی سایر کشورها نمی تواند نسخه مناسبی برای رفع مشکلات کشور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، عصر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی استان با اشاره به توطئه های چهل ساله دشمنان علیه ملت ایران، گفت: علیرغم همه فشارهای این چهار دهه، نظام اسلامی امروز قدرتمند تر از هر زمان دیگری در صحنه های جهانی حضور دارد.

وی، نتیجه توطئه و دشمنی با ملت ایران را شکست استکبار جهانی و اقتدار نظام اسلامی دانست و افزود: بیش از چهل سال است نظام های سلطه گر همه توان خود را در جهت مقابله با ملت ایران به کار گرفته اند؛ اما امروز پیروز این مبارزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی با سرعت در حرکت است، بیان داشت: هیچ قدرت مادی نمی تواند مانع قطار پیشرفت ملت بزرگ ایران شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که وحدت و همبستگی ملت ایران در سایه رهبری نظام به الگویی برای سایر ملت های جهان تبدیل شده است، گفت: همه تلاش ها و توطئه های چهل ساله دشمن با وحدت و همبستگی ملت خنثی و شکست خورده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز آمریکای جنایت کار علیرغم شکست های چهل ساله در برابر ملت ایران، فشارها علیه نظام اسلامی را چند برابر کرده است، افزود: این فشارها نمی تواند مانع پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف شود.

حجت الاسلام شکریان بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان نقش آفرینی می کند، گفت: این اقتدار و عظمت در سایه حضور گسترده مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف به دست آمده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که تحریم ها نمی تواند مانعی بر سر پیشرفت کشورمان ایجاد کند، افزود: در چهل سال گذشته ثابت شده تحریم ها می تواند فرصتی برای رشد و بالندگی کشور در عرصه های مختلف تبدیل شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی در صنعت نظامی محصول تکیه بر توان داخلی است، گفت: اگر امروز می خواهیم آثار تحریم ها به حداقل برسد با از ظرفیت های داخلی در بخش های مختلف بهره گیریم.

حجت الاسلام شکریان بر ضرورت عمل به رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری ازسوی مسئولان تأکید کرد و افزود: مسأله رونق تولید و بیانیه گام دوم انقلاب باید به طور جدی مرود توجه دولتمردان و سایر مسئولان کشور قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که کشورمان دارای ظرفیت های ارزشمندی است که می توان در جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه از آن بهره مند شد، بیان داشت: تجربه ثابت کرده دل بستن به وعده های توخالی سایر کشورها نمی تواند نسخه مناسبی برای رفع مشکلات کشور باشد.
  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha