جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طز

حوزه/دومین سال تحصیلی حوزه علمیه شبانه امام صادق (ع)قم، با سخنرانی مدیر این مدرسه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه  حجت‌الاسلام محمد کاظم شاه‌آبادی در مراسم آغاز دومین سال تحصیلی حوزه علمیه شبانه امام صادق (ع) قم اظهار داشت: امسال 25 نفر برای نیم سال اول ثبت نام کردند و سال گذشته نیز 40 نفر طلبه داشتیم البته در نیم سال دوم نیز پذیرش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: هزینه‌ای بسیار محدودی از طلاب دریافت می‌شود به طوری که فقط بتوان با آن امورات اولیه را فراهم کرد.

حجت‌الاسلام شاه‌آبادی ابراز داشت: از شنبه 30 شهریور ماه رسماً کلاس‌های دروس روزانه از ساعت 6 الی 9 عصر آغاز می‌شود و حضور منظم در کلاس‌ها یکی از اولویت‌های اصلی مدرسه است.

وی بابیان این‌که اساتید از طلاب خود مدرسه هستند، ابراز داشت: کلاس‌ها از روز شنبه تا چهارشنبه برگزار می‌شود علاوه بر این روش تحصیل در این مدرسه با مدارس دیگر تفاوت زیادی ندارد اما حجم دروس پایین‌تر است.

حجت‌الاسلام شاه‌آبادی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند از پایه اول در این مدرسه، تحصیلات حوزوی را شروع کنند و در نهایت می‌توانند تا سطح اول حوزه را بگذرانند.

وی با بیان این‌که بعد از شروع کلاس‌ها افراد بر اساس سنینی که دارند گروه بندی می‌شوند، تأکید کرد: طلاب بعد از گذراندن 4 سال می‌توانند برای ادامه در کلاس‌های آزادی که در مراکز دینی و حوزوی دیگر مانند فیضیه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha