جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در هندوستان با امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی، نماینده ولی‌فقیه در هندوستان با امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی مهدوی، نماینده ولی‌فقیه در هندوستان، در جریان سفر به خوزستان و بازدید از مناطق سیل‌زده، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام مهدوی‌پور، با اشاره به این‌که شیعیان هندوستان به‌صورت خودجوش با سیل‌زدگان مشارکت و همدلی داشته‌اند، اظهار داشت: برخی از افراد هنگام ارائه کمک‌هایشان نسبت به مشکلات مردم خوزستان که ناشی از سیل بود، گریه می‌کردند و از رنجیده شدن رهبر معظم انقلاب ناراحت بودند.

وی در ادامه نیز از کمک میلیاردی مردم هندوستان به سیل‌زدگان خوزستان سخن گفت و تصریح کرد: مبالغی که از مردم هندوستان برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان جمع آوری شده همگی از فقرا و نیازمندان هندی بوده است و این نکته حاوی پیام بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشت.

همچنین در ادامه این دیدار نیز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با بیان اینکه هندوستان و بسیاری از کشورهای اسلام، نسبت به انقلاب اسلامی علاقه‌مند هستند، گفت: هرکسی که با فرهنگ اسلام ناب محمدی آشنا شود، درد دین و کمک به هم نوع خود پیدا کرده و این مهم را اهل‌بیت(ع) به ما آموخته‌اند که نباید نسبت به همنوع خود بی‌تفاوت باشیم.

لازم به ذکر است، نماینده ولی‌فقیه در هندوستان، قرار است تا ساعتی دیگر از روند فعالیت‌های جهادی طلاب و روحانیون هندی در مناطق سیل‌زده خوزستان بازدید میدانی کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha