جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: جوانانی که امروز به حوزه مراجعه می‌کنند امانتی در دستان مسئولان حوزه‌های علمیه هستند که می بایست در عرصه‌های مادی و معنوی برای آنان برنامه ریزی های دقیق و جدی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، صبح امروز در نشست شورای حوزه علمیه استان سمنان، با حضور قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور در امور استان ها، اظهار داشت: امید امروز جامعه به حوزه‌های علمیه است، چرا که این نهاد هم آدم ساز است و هم عالم ساز.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: جوانانی که به امروز به حوزه مراجعه می‌کنند امانتی در دستان مسئولان حوزه‌های علمیه هستند که می بایست در عرصه‌های مادی و معنوی برای آنان برنامه ریزی های دقیق و جدی شود.

وی افزود: مرحوم آقای اشرفی شاهرودی واقعا چراغی برای استان و به ویژه شهرستان شاهرود بود که امروز از نعمت حضور آن عالم عامل، در شورای حوزه علمیه استان محرومیم.

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم در پرورش طلاب حوزه باعث و منشأ رشد یک عالم نظیر یکی از مراجع و علمای عظام باشیم برای ما کافی است هر چند که باید این تلاش را در پرورش همه طلاب داشته باشیم و از مسئولان حوزه های علمیه می خواهم همه تلاش خود را در راستای رشد و تقویت و توسعه فعالیت کمی و کیفی مدارس علمیه و معیشت طلاب داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha