جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: اگر امروز در ایران اسلامی امنیت و اقتدار داریم به برکت فداکاری و ایثار شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) و دست اندرکاران برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، گفت: اگر امروز در ایران اسلامی امنیت و اقتدار داریم به برکت فداکاری و ایثار شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: ما دوران سختی را در دفاع مقدس پشت سرگذاشتیم؛ شهدا خود را فدا کردند تا راه سعادت و عزت را به ما نشان بدهند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: یک روز پس از آغاز جنگ، دشمن تا هفت کیلومتری شهر اهواز پیش روی کرد و کسی تصور نمی کرد دشمن تا دندان مسلح و با پشتیبانی قدرت های جهانی، بعد از یک سال به همت نیروهای انقلابی و مردم سرجای خود بنشیند و امروز باید برای همیشه نام و یاد این شهدای والا مقام را زنده و فراموش نکنیم، چرا که آنها به خوبی و با شایستگی این فتح و ظفر را رقم زدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha