پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه کنگاور

حوزه/ امام جمعه کنگاور : هجمه به اصلاحات قضایی که نَفس دزدان بیت المال را به شماره انداخته شائبه سیاسی دارد، لذا باید قوه قضائیه را در کشیدن دیوار بین مفسدان و جامعه یاری کنیم.

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه برخی سیاسیون که تاب اجرای عدالت را ندارند با سنگ اندازی، چوب لای چرخ محاکمه مفسدان اقتصادی می گذارند، گفت: انگ سیاسی زدن به قوه قضائیه در مبارزه با فساد یعنی ایجاد حاشیه امنیت برای مفسدان.

امام جمعه کنگاور با بیان اینکه ایرادات بیجا به قوه قضائیه نه اینکه موجب جری تر شدن مفسدان است، بلکه اختلال در ادامه روند اجرای عدالت انقلابی است، اظهار کد: کمترین خیانت به مردم عدالتخواه و خدمت به غارتگران بیت المال، جناحی و سیاسی خواندن محاکمه کسانی است که که با حیله و دور زدن قانون، خون مردم در شیشه کرده اند.

وی تصریح کرد: کسانی که حتی با اختلا در بازار دارو، بیماران را در مضیقه قرار داده و به ثروتی دست پیدا کرده اند، مستحق محاکمه انقلابی هستند.

حجت الاسلام لروند با اشاره به اینکه جامعه از برخورد قوه قضائیه با مفاسد حمایت می‌کند و روز به روز با تدابیر امید بخش دستگاه قضا، امیدوار می شود، افزود: از کسانی که وعده های ۱۰۰ روزه را برای تامین زندگی بهتر مردم سر دادند، توقع همگامی در روند عدالت اجتماعی می رود. برخی بجای کمک به اجرای عدالت، متاسفانه با مواضع غیر کارشناسی موجبات اخلال در روند کار قضایی را فراهم می آوردند.

امام جمعه کنگاور با اشاره به هجمه به اصلاحات قضایی که نَفس دزدان بیت المال را به شماره انداخته است، گفت: قوه قضائیه را در کشیدن دیوار بین مفسدان و جامعه یاری کنیم.

این استاد حوزه در ادامه با بیان اینکه در سالهای اخیر با توجه به اینکه مذاکرات برجام نه تنها برای کشور راهگشا نبود، بلکه موجب فشار اقتصادی بر مردم گردید، گفت: استکبار با تحریم و مفسدان اقتصادی در داخل؛ موجبات نارضایتی مردم را فراهم که رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین باعث شد سپاه در بحث تهدیدات خارجی مردم را امیدوار و قوه قضائیه هم در مبارزه با مفسدین امیدوار نمود.

وی در پایان با بیان اینکه مسلم است که وقتی پای عدالت به میدان بیاید عرصه را بر رانت خواران و مفسدان تنگ و برخی مسئولین در صدد کند کردن تیغ عدالت با انگ جناحی و سیاسی بر می آیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha