شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در هندوستان با امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، رشد اسلام در هندوستان را نشان‌دهنده تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در جهان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز، در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی، نماینده ولی‌فقیه در هندوستان، اظهارداشت: هرکسی که با فرهنگ اسلام ناب محمدی آشنا باشد نسبت به اتفاق‌هایی نظیر کمک‌رسانی به سیل‌زدگان آشنا است.

وی با اشاره به اینکه وجود مقدس امام علی(ع) همه‌چیز خود را فدای اسلام کردند، افزود: برافراشته بودن پرچم اسلام نتیجه ایثارها و از خودگذشتگی‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: هندوستان، پاکستان و بسیاری از کشورهای اسلامی به‌ویژه شیعیان هندوستانی به‌شدت نسبت به انقلاب اسلامی علاقه‌مند هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، اضافه کرد و بیان داشت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که شعارهای انقلاب، شعارهای فطرت انسانی است. قرآن کریم به زبان فطرت انسان‌ها است و زبان آن هماهنگ با فطرت انسان‌ها است؛ به همین دلیل توانسته اثرگذار باشد و نفوذ کند.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران به زبان فطرت‌ انسان‌ها است، خاطرنشان کرد: امروز علارقم فقر شدید اما شاهد رشد اسلام در هندوستان هستیم و این مهم نشان‌دهنده اثرگذاری انقلاب اسلامی در جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با تأکید بر اهمیت ویژه به نیازمندان، تصریح کرد: در روایت از معصوم(ع) آمده که انسان اگر چیزی ندارد قرض کند و صدقه بدهد! این روایت بیانگر اهمیت توجه به همنوع است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد در پایان، گفت: سلام بنده را به مسلمانان و شیعیان هندوستان برسانید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha