جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مسلم فرهنگیان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه پیروزی های پیش آمده به برکت ولایت و اهمیت جایگاه ایران اسلامی در معادلات منطقه را باید قدر دانست و از آن به نحو احسن بهره برد، گفت: شکست آمریکا در منطقه غرب آسیا و خلیج فارس، ریشه در تدابیر ولایت دارد.

حجت الاسلام مسلم فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه عزت طلبی ما و احیای شعارهای عاشورا به برکت تفکرات انقلابی امامین انقلاب است، گفت: در دوره بسیار خطیری به سر می بریم که آمیخته ای از  فرصت ها و تهدیداتی است که در صورت غفلت از شناخت زمان در جنگ هوشمند گرفتار می شویم.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی با بیان اینکه باید در موقعیت کنونی که به برکت مکتب قرآن و عترت(ع) از گردنه های صعب العبور و معبرهای دشمن یکی پس از دیگری در حال گذریم، بیشتر مراقب باشیم، ادامه داد: با رفتار و مواضع عده ای سیاسیون استحاله شده، دچار سرخوردگی نشویم.

وی تصریح کرد: با تبعیت از ولایت هرگز دچار عافیت طلبی و خستگی نشده و در کام درگیری های فرعی سقوط نکرده و به جای شلیک به دشمن، خودی ها را نشانه نمی رویم.

حجت الاسلام فرهنگیان با اشاره به سخنان‌حکیمانه حضرت امام(ره) که فرمودند: انقلاب اسلامی، پرتوی از عاشورا و انقلاب عظیم الهی آن است، گفت: تا زمانی که در مسیر اهداف عاشورایی سرور آزادگان هستیم و هشدارهای ولایت را چراغ راه قرار  دادیم، یزیدیان زمان کاری از پیش نخواهند برد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه پیروزی های پیش آمده به برکت ولایت و اهمیت جایگاه ایران اسلامی در معادلات منطقه را باید قدر دانست و از آن به نحو احسن بهره برد، اظهار داشت: شکست آمریکا در منطقه غرب آسیا و خلیج فارس، ریشه در تدابیر ولایت دارد.  

حجت الاسلام فرهنگیان با بیان اینکه برخی انسان‌های فاقد آرمان انقلابی با محافظه‌کاری و تمایل به فرهنگ غرب، با اتخاذ مواضع نابجا برای دشمنان، امید می آفرینند، گفت: در عصر ما که اوج اقتدار اسلام بعد از زمان حضرات معصومین(ع) است، باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا دشمنان چشم طمع به جهان اسلام و ایران اسلامی را نداشته باشند.

وی در پایان گفت: آنچه که امید دشمنان را از تسلط بر سرزمین های اسلامی، خصوصا کشور ما نا امید کرده، رهبری واحد و اتحاد مسلمین در سایه ولایت فقیه است که تحولات امروز منطقه، نشان از این اقتدار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha