جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ امام جمعه بیرجند در دیدار با رئیس حوزه هنری گفت: در چهل سال بعد از انقلاب دشمن آنچه از دستش برآمده انجام داده است، در عین حال پیروزی ایران اسلامی و جبهه مقاومت، پیروزی های مردم یمن و نیجریه و بحرین را هم شاهدیم که باید با شیوه هنری برای دنیا بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با رئیس حوزه هنری کشور با بیان اینکه قبل از انقلاب طاغوت ها از ابزار هنر برای اهداف شوم خود استفاده می کنند، گفت: در سطح بین الملل نیز شاهدیم که امروز دشمن از طریق هنر و رسانه در پی اهداف شوم خود است.

وی با بیان اینکه پاسخ تهاجم ها و هنرهای گمراه کننده دشمن، هنر صادق است که جامعه را روشن و مردم را امیدوار کند، افزود: امروز ایران مرکز مقاومت در برابر بیگانه است این باید از طریق هنری برای مردم بیان شود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه حوزه هنری تاکنون آثار فاخر و خوبی ساخته است که اینها باید افزایش پیدا کند، ادامه داد: با این وجود اما باز هم با آنچه دشمن انجام می دهد و آنچه در مکتب غنی ما وجود دارد، فاصله داریم که باید کم شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تاکید کرد: حوزه هنری تلاش کند تا فاصله خود با دشمن و فاصله با ارزش ها واقعی و مکتبی و الهی را با ساخت آثار مختلف کم کند.

وی با بیان اینکه چنانچه فاصله خود را با آرمان های انقلاب که آرمان های اسلام است کم کنیم، همه ارزش های انسانی و فضیلت ها را کسب خواهیم کرد، اظهارداشت: در چهل سال بعد از انقلاب دشمن آنچه از دستش برآمده انجام داده است، در عین حال پیروزی ایران اسلامی و جبهه مقاومت، پیروزی های مردم یمن و نیجریه و بحرین را هم شاهدیم که باید با شیوه هنری برای دنیا بیان شود.

وی گفت: در کنار هنرهای فاخر، متاسفانه شاهدیم که در داخل کشور هم برخی آثار ساخته می شود که برخلاف ارزش ها است.

انتهای پیام/ ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha