جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موکب حضرت معصومه

حوزه/ رئیس ستاد اربعین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه موکب آستان مقدس امسال نیز همانند سال‌های گذشته در عمود 1080 مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا میزبان زائران اربعین حسینی خواهد بود، گفت: امسال نسبت به سال گذشته خدمات گسترده‌تری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ابراهیم اسلام‌پناه طی گفت‌وگویی در مورد برپایی موکب آستان مقدس بانوی کرامت در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: این موکب همانند سال‌های گذشته خدمات خود را به زائران اباعبداالله‌الحسین علیه‌السلام در عمود ۱۰۸۰ ارائه خواهد داد.

وی افزود: امسال علاوه بر سال‌های گذشته و با توجه به مشکل بانوان در حوزه اسکان در ایام اربعین حسینی، موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله در نظر دارد خدمات بیشتر و بهتری را به بانوان زائر امام حسین علیه‌السلام ارائه کند که مهم‌ترین آن توسعه محل اسکان و استراحت بانوان در موکب است.

رئیس ستاد اربعین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تفاهم با سازمان هلال احمر برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زائران اربعین حسینی را یکی دیگر از اقدامات موکب آستان مقدس در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: موکب حرم کریمه اهل‌بیت(س) سال گذشته بهترین موکب در زمینه خدمات درمانی معرفی شد.

وی یادآور شد: هزینه‌های موکب با استفاده از خیرین و مشارکت‌های مردمی تامین می‌شود و نام حضرت معصومه سلام‌الله علیها به برکات این موکب افزوده است به همین علت مردم نیز به این موکب توجه و نگاهی ویژه دارند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha