چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عزیزی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت معصومیه(سلام الله علیها) یزد از آغاز سال تحصیلی این مدرسه علمیه با تحصیل بیش از 200 بانوی طلبه خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد،  آغاز سال تحصیلی 99-98 در مدرسه علمیه معصومیه(سلام الله علیها) وابسته به آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) همزمان با دیگر مدارس کشور و استان آغاز شد.

 نرگس عزیزی در آیین سال تحصیلی جدید در جمع طلاب این مدرسه علمیه با آرزوی قبولی سوگواری های ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)اظهار کرد: بانوان طلبه با تحصیل در مکتب اهل بیت (علیهم السلام) در خط مقدم ترویج آموزه های اسلام و ائمه اطهار)ع) در سطح جامعه به خصوص در قشر بانوان قرار دارند.

وی افزود: ایام محرم فرصت مناسبی برای مطالعه و ارتقای سطح اطلاعات خود درباره اهداف قیام عاشورا و بصیرت افزایی خود و اعضای خانواده به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت معصومیه(س) یزد ادامه داد: این مدرسه علمیه از سال 1394 تأسیس شده است و بیش از 200 طلبه در دو بخش پاره وقت و روزانه در این مدرسه تحصیل می کنند.

 عزیزی در گزارش کوتاهی از برنامه های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی این مدرسه علمیه بیان کرد: در سال گذشته در اکثر مناسبت های مذهبی و ملی برنامه هایی برای طلاب اجرا شده است و طلاب در اکثر مسابقات و جشنواره های استانی و سراسری حوزه علمیه خواهران از جمله جشنواره علامه حلی و...شرکت کرده اند.

قرائت زیارت عاشورا،اجرای مداحی و سوگواری در رثای اباعبدالله الحسین(ع) و یاران و فرزندان ایشان و مصیبت های اسرای کربلا از دیگر برنامه های این مراسم بود.قرائت عاشورا

 انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha