جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اردکان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اردکان گفت: در مسیر طلبگی برای رسیدن به اهداف مقدس صبر بر مشکلات لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام حمید کمالی، در نشست بصیرتی مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد اردکان اظهار کرد: هیچ وجود زنده ای بدون داشتن هدف و مقصد حرکت نخواهد کرد و انسان بدون وجود انگیزه هیچ حرکتی نمی کند.

وی افزود: اگر انسانی دارای اهداف اشتباه یا  دنیایی هم باشد باعث حرکت او می شود ولی وقتی امور یک انسان نورانی می شود که اهداف او پاک و مقدس می شود.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) اردکان تصریح کرد: یکی از جاهایی که می توان اهدف خود را مقدس و عملکرد خود را نورانی  کرد، حوزه علمیه است.

حجت الاسلام کمالی بیان کرد: در روایتی  از حضرت عیسی(علیه السلام) نقل شده، به آن چیزی که دوست داری نمی رسی و درک نمی کنی مگربا صبر و این روایت به ما می آموزد که در مسیر طلبگی برای رسیدن به اهداف مقدس صبر بر مشکلات لازم است.

وی خاطر نشان کرد: در سجده زیارت عاشورا ثابت قدم بودن با امام حسین(علیه السلام) و اصحابش را خواستاریم پس  طلبگی یک هدف مقدس همراه با صبر است.

قابل ذکر است پخش کلیپ، اهدای بسته های فرهنگی به طلاب جدید الورود، قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت اهل بیت (علیهم السلام) ازدیگر برنامه های اجرا شده دراین مراسم بوده است.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha