چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران فارس یکی از برنامه های تمدن اسلامی را معرفی شریعت اسلامی در عرصه بین الملل برشمرد و گفت: باید رسالت حوزوی خود را که همان تحصیل و تهذیب است به نحو مطلوب به انجام برسانیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام عبدالرضا محمودی، امروز در جمع معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس، حوزه علمیه را ملجا و مرکز مسائل معنوی در جامعه دانست و اظهار داشت: جریان تقوا باید در حوزه موج بزند و شخصی که به عنوان ارباب رجوع به حوزه وارد می شود باید با یک برخورد حسن و معروف مواجه شود.

وی در ادامه ضمن بیان حدیثی از حضرت امام حسین (ع) در رابطه تقوا، افزود: حضرت می فرماید، شما را به تقوی الهی سفارش می کنم، زیرا خداوند ضمانت داده که هرکس اهل تقوا باشد از وضعی که مورد پسندش نیست به وضع پسندیده و دلخواه خود منتقل سازد و از جایی که حسابش را نمی کند به او روزی می دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در چندین روایت مشاهده شده که همه ائمه(ع) کشتی نجات هستند، اما قطعا کشتی نجات امام حسین (ع) هم وسیع تر و هم سریع تر ما را به مقصد مطلوب می رساند و ما به عنوان رهرو باتاسی از ایشان، هرکجا کاستی در تقوا می بینیم آن را پرکنیم.

وی در ادامه یکی از برنامه های تمدن اسلامی را معرفی شریعت اسلامی در عرصه بین الملل برشمرد و عنوان کرد: باید رسالت حوزوی خود را که همان تحصیل و تهذیب است به نحو مطلوب به انجام برسانیم.

حجت الاسلام محمودی در پایان رسالت رهروی واقعی ائمه(ع) را رسالت فروزندگی شمع دانست و بیان داشت: عده ای براین باورند که عمری که با سرعت می گذرد، چه بهتر که به مثابه مشعل فروزان فراروی خود ودیگران باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha