جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرد مسلمان کیف پول گمشده را برگرداند ، از گرفتن پاداش خودداری کرد

حوزه/ یک مرد مسلمان بنگلادشی که باجه کوچکی در رم دارد، کیف پول تاجر محلی محتوی مقادیر زیادی پول نقد را به وی برگرداند و حتی حاضر نشد در قبال آن جایزه بگیرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ilmfeed، موسان رسول مرد مسلمان بنگلادشی که یک باجه کوچک فروش چرم را در مرکز رم در ایتالیا اداره می کند، جمعه هفته گذشته مانند همیشه به کارهایش مشغول بوده که متوجه یک کیف پول گمشده در خیابان می شود.

رسول در این باره به خبرنگاران گفت: من ابتدا مدارک داخل کیف را چک کردم. و به سرعت متوجه شدم کسی که این کیف را گم کرده دردسرهای زیادی را متوجه خواهد شد زیرا داخل آن کارت های اعتباری، گواهینامه رانندگی و مدارک هویت بودند.

وی گفت: البته مقادیر قابل توجهی هم پول وجود داشت اما نمی دانم چقدر بود زیرا نشمردم. و فورا کیف را به اداره پلیس بردم. وی پس از بازگرداندن کیف پول متوجه مقدار پول داخل کیف شد.

این جوان 23 ساله با اذعان به اینکه تاکنون این همه پول در عمرش یک جا ندیده، تاکید کرد که کار قابل توجهی انجام نداده و گفت: لازم نبود حتی به آن فکر کنم. پول مال من نبود و باید آن را باز می گرداندم.

وی درباره تماس پلیس و اینکه فرد صاحب کیف پول قصد دیدار او را دارد گفت: ابتدا نمی خواستم او را ببینم و این همه توجه را نمی خواستم، اما در پایان خودم را متقاعد کردم. حالا درک می کنم کار درستی کردم که به ملاقات او رفتم. وی واقعا از اینکه مرا از نزدیک می دید و می توانست از من تشکر کند خوشحال بود.

صاحب کیف پول یک تاجر محلی می خواست از رسول تشکر کند اما او رد کرده و گفت: این درست نبود. در عوض او را دعوت کنم تا از باجه من بازدید کند و خوشحال می شوم مشتری من شود. این فقط یک تصادف بوده و درست نیست که به خاطرش به من پول داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha