جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حبیب الله غفوری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین غفوری گفت: فراهم کردن زمینه حضور هرچه بیشتر و حداکثری اقشار مختلف به ویژه جذب جوانان از رسالت مهم ائمه جمعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، در نشست ائمه جمعه شهرستان های استان سمنان که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد، اظهار داشت: آنچه مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است و همواره نیز بر آن تاکید داشته اند این است که ائمه جمعه عالمان شهر هستند و باید کار علمایی و آخوندی داشته باشند و به عنوان مثال اگر عنوان امامت جمعه نبود در جامعه چگونه عمل می کردند؟ باید همان گونه عمل کنند و مشی علماء ارتباطات مردمی و مردمی بودن است.

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: یکی دیگر از مباحث مورد مد نظر مقام معظم رهبری که امسال نیز در دیدار با ائمه جمعه فرمودند این بود که آقایان ائمه جمعه درگیر مباحث اقتصادی نشوند و فرمودند« آقایان بدانند که من با کار اقتصادی آقایان مخالف ام» و هیچ آفتی به اندازه این مطلب به جایگاه ائمه جمعه و روحانیت و حوزه آسیب نزده است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلابی که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را بیان کرده اند، بخش اعظم آن مربوط به جوانان است لذا فراهم کردن زمینه حضور هرچه بیشتر و حداکثری اقشار مختلف به ویژه جذب جوانان از رسالت مهم ائمه جمعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha