جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی

حوزه/ با حکم نماینده ولی فقیه در استان سمنان، ائمه جمعه شهرهای استان سمنان رئیس قرارگاه فرهنگی محل امامت جمعه خود شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، با حکم آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، که توسط حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور به ائمه جمعه شهرهای استان سمنان اعطاء شد، ائمه جمعه شهرهای این استان رئیس قرارگاه فرهنگی محل امامت جمعه خود شدند.

به غیر از ۱۸ ائمه جمعه شهرهای استان سمنان که این حکم را دریافت کردند، حجت الاسلام محسن انصاری نیا، معاون پژوهش حوزه علمیه این استان نیز به عنوان رئیس قرارگاه فرهنگی شهرستان سمنان منصوب شد.

در متن این احکام از سوی آیت الله شاهچراغی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به این ائمه جمعه آمده است: «با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر محوریت جایگاه نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی، جنابعالی را به موجب این حکم به سمت رئیس قرارگاه فرهنگی (آن بخش،شهر و یا شهرستان) منصوب می نمایم.

نظر به تعهد، تاثیرگذاری، روحیه جهادی و تجارب ارزشمندتان، انتظار می‌رود تا در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تقویت فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) در تجمیع ظرفیت نهادها، تشکل‌ها و هیئت اندیشه ورز فرهنگی و انسجام هرچه بیشتر نیروهای مومن انقلابی بالاخص جوانان مجاهدت نمایید.

پیگیری مطالبات ولی امر زمان به جهت گفتمان سازی و پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب و وحدت و هم افزایی جریانات موثر انقلابی در ساحت فرهنگی و ارتباط و حمایت شورای راهبردی قرارگاه های فرهنگی استان، مورد تقاضای اینجانب است.

توفیق و سربلندی روزافزون حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha