پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حبیب الله غفوری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین غفوری گفت: مدیران مدارس علمیه از ابتکارات جدید برای جذب طلاب استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، در نشستی با مدیر و معاونین مدیریت حوزه علمیه و مدیران مدارس علمیه استان سمنان، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در این استان، اظهار داشت: اداره مدارس علمیه و پای کار بودن با وجود این حجم از مشکلات اقتصادی و... در واقع نشانه روحیه معنوی و جهادی مدیران  است.

قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور در امور استان ها با بیان اینکه مدارس علمیه باید بر روی پای خود بایستند، تصریح کرد: مدارس علمیه در سطح استان های کشور باید بر روی پای خود بایستند و از موقوفات و منابع پایدار استفاده کنند و قاطعانه می‌گویم با روندی که در احیای موقوفات حوزوی از سوی مدیریت حوزه‌های علمیه در پیش‌گرفته شده و با تلاش در سطح استان‌ها، ظرف چند سال آینده می‌توانیم تمامی مخارج مدارس علمیه را از طریق موقوفات تأمین کنیم.

وی با تاکید بر برنامه ریزی جدی برای پذیرش طلاب و روی آوردن به شیوه های جدید در جذب طلاب، افزود: مدیران مدارس علمیه از ابتکارات جدید برای جذب طلاب استفاده کنند و شناسایی افراد مستعد برای تحصیل علوم دینی در مساجد و محافل قرآنی و دینی و فرهنگی در دستور کار مدیران مدارس باشد.

پیش از سخنان قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور، مدیران مدارس علمیه استان سمنان به بیان نقطه نظرات خود و ارائه گزارش عملکرد پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha