پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
با بالا گرفتن تقاضاها: دانشگاه لیدز غذای حلال به دانشجویان ارائه می دهد

حوزه/ درحالی که دانشجویان با ایجاد کمپینی خواستار غذای حلال در دانشگاه ترینیتی لیدز در انگلستان شده بودند، این دانشگاه با همکاری یک شرکت هندی غذای 100% حلال ارائه می دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ilkleygazette، دانشگاه ترینیتی لیدز در انگلستان، به افزودن گزینه غذای حلال به منوی محصولات فروشی در غذاخوری اقدام کرده است.

این دانشگاه با یک شرکت محصولات غذای خیابانی هندی همکاری کرده تا در رستوران جدید ، فهرستی از غذاهای  100 درصد حلال را به دانشجویان ارائه دهد.

جنیفر دان، مدیر کل  خدمات پذیرایی دانشگاه دراین رابطه گفت: ما خوشحالیم که با این شرکت همکاری مان را آغاز کرده ایم، به ویژه اینکه نخستین باری است که همکاری با یک شرکت را آغاز کرده ایم.

وی افزود: ما همیشه به دنبال ارائه خدمات به دانشجویان مسلمان هستیم و غذاهای سالم و مقرون به صرفه را نیز ارائه می دهیم و منوی کاملا حلال بدان معنی است که می توانیم از همه در پردیس دانشگاه پذیرایی کنیم.

این تصمیم زمانی گرفته شد که برخی دانشجویان و کارکنان مسلمان از نبود غذای حلال در سالن غذاخوری شکایت  کرده و تقاضاها در این رابطه بالا گرفته بود. ضحا شاه، رئیس اتحادیه دانشجویان نیز در این زمینه کمپینی به راه انداخته بود.

گفتنی است دانشگاه لیدز ترینیتی یک دانشگاه دولتی در شهر هورسفورت ، در نزدیکی لیدز ، غرب یورکشایر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha