جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حاجی زاده - سپاه استان فارس

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه حضور میلیونی زائران حسینی در اربعین، عظمت اسلام را به رخ جهانیان می کشد، گفت: همچنین این مراسم نشان از اتحاد، انسجام و حدت مسلمانان دارد.

حجت الاسلام حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه باید با برنامه ریزی های مناسب زمینه را برای خدمت رسانی به زائران حسینی مهیا کنیم، اظهار داشت: اتحاد در بین مسئولان نیز کمک به برگزاری باشکوه تر پیاده روی اربعین حسینی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی زائران حسینی در اربعین، عظمت اسلام را به رخ جهانیان می کشد، افزود: هیچنین این مراسم نشان از اتحاد، انسجام و حدت مسلمانان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در ادامه عنوان کرد: پیاده روی اربعین حسینی مایه افتخار امت مسلمان و پیروان مکتب اهل بیت(ع) است.

وی تصریح کرد : نهضت امام حسین(ع) یکی از قیام‌های با عظمت و مهم در تاریخ اسلام است،  قیام ابا عبدالله حسین(ع) علیه ظلم و بی عدالتی انجام شده است.

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان با تاکید بر اینکه قیام سید الشهدا(ع) قیامی بوده که بر مبنای عدالت و توسعه گفتمان دینی در جامعه اسلامی رقم خورده است، خاطرنشان کرد: همچنین قیامی بوده که بر اساس مسائل امت اسلام و برای سامان بخشیدن به اوضاع نا به سامان جامعه اسلامی انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha