جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی، در دیدار جمعی از مسئولان کانون های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین

حوزه/حضرت آیت الله نوری همدانی بیان کردند: سه مساله ای که زیبنده جامعه اسلامی نیست فقر، جهل و ظلم بوده و اسلام برای ساختن یک جامعه کامل سعی می کند که جهل جای خود را به علم، فقر جای خود را به غنا و ظلم جای خود را به عدالت دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله  نوری همدانی پیش از ظهر امورز در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که در دفتر معظم له برگزار شد، خدمت به مردم را مسئله ای مهم در اسلام دانستند و عنوان کردند: ریشه کن کردن فقر در جامعه از انگیزه های اصلی امام خمینی(ره) برای تاسیس کمیته امداد بوده است.

ایشان افزودند: سه مساله ای که زیبنده جامعه اسلامی نیستتند فقر، جهل و ظلم بوده و اسلام برای ساختن یک جامعه کامل سعی می کند که جهل جای خود را به علم، فقر جای خود را به غنا و ظلم جای خود را به عدالت دهد.

این مرجع تقلید گفتند: ما در قرآن می بینیم که هر زمانی خداوند از پیامبر اکرم(ص) می خواهد تمجید کند، برای ایشان از کلمه «عبد» استفاده کرده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی کمیته امداد را نهادی مقدس و مهم دانستند و بیان کردند: مردمی بودن کارها از ویژگی های مهم در این نهاد است، توانمندسازی بسیار مهم بوده و کمیته امداد باید سعی کند افراد تحت پوشش را توانمند کند، پیامبر(ص) نیز در این راستا گام برداشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha