جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: ائمه جماعات، وصیت نامه نورانی شهدا را برای مردم و جوانان تبیین نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل در نشست هم اندیشی ائمه جماعات منتخب مساجد استان قزوین که در دفتر رسیدگی به امور مساجد استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، ایستادگی ملت ایران در برابر جسارت و تجاوز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به میهن اسلامی بود که در آن رزمندگان دلاور و شجاع ایران اسلامی جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و سرافرازی، اقتدار و عزت را برای این کشور به ارمغان آوردند.

حجت‌الاسلام قابل خاطرنشان کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با پشت کردن به امور دنیایی، با توکل وایمان به خدای متعال وتوسل به ائمه معصومین (ع) در برابر دشمن تادندان‌مسلح ایستادند و فاتح این نبرد شدند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: رمز پیروزی رزمندگان در عملیات ها در جبهه های حق علیه باطل، قدرت ایمان آنها بود، چراکه تجهیزات جنگی که در اختیار داشتند، به‌هیچ‌وجه قابل‌مقایسه نبود.

وی به روحیه جهادی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: در دوران این حماسه ماندگار و بی نظیر تجهیزات کامل دشمن حزب بعث هم نتوانست در مقابل اراده و ایمان بالای فرزندان ایران‌زمین اثر بگذارد.

حجت‌الاسلام قابل به تبیین وصایای نورانی شهدا را در عرصه کنونی مهم دانست و بیان کرد: ائمه جماعات، وصیت‌نامه شهدا را در مساجد برای مردم و جوانان تبیین نمایند.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جامعه باید در شأن نام شهدا باشد، چرا که هر کاری برای شهدا و اعتلای فرهنگ ناب دفاع مقدس انجام شود باز هم کم است و قطعا آثار آن نیز در آینده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha