جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ سفر نماینده ولی فقیه در هندوستان به خوزستان
نماینده ولی‌فقیه در هندوستان با آیت‌الله موسوی جزایری دیدار کرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی، در جریان سفر به خوزستان، با آیت‌الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی مهدوی، نماینده ولی‌فقیه در هندوستان، در جریان سفر به خوزستان و بازدید از مناطق سیل‌زده، با آیت‌الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار علاوه بر حضور جمعی از مسئولان استانی، اسماعیل غنیان، معاون مجمع خیرین سلامت کشور نیز همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی در سفر به خوزستان و دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری بود.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله موسوی جزایری، ضمن خیر مقدم به حضور ارزشمند حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی، از کمک‌های نقدی مردم هندوستان تشکر و قدردانی نمود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی، در ادامه این نشست، با اشاره به کمک‌های مردمی هندوستان برای زلزله‌زدگان خوزستان، اظهارداشت: إن‌شاءالله در نظر داریم با این کمک‌های مردمی، تعداد 150 واحد مسکونی و چند مرکز درمانی در نقاط سیل‌زده، بسازیم.

آیت‌الله موسوی جزایری نیز با بیان اینکه مردم مسلمان هندوستان، محب اهل‌بیت(ع) هستند، گفت: قطعاً کسی که محب اهل‌بیت(ع) باشد، نسبت به همنوع خود بی‌تفاوت نخواهد بود و مردم مسلمان هندوستان، این مهم به‌خوبی نشان دادند.

وی در پایان خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی، تصریح کرد: سلام ما را به مردم هندوستان برسانید و از آن‌ها تشکر و قدردانی کنید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha