سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 864620
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس

حوزه/ عضو جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه سه هزار و 500 اعزام مبلغ ایام محرم در سطح استان داشته ایم، گفت: از این تعداد 800 اعزام بومی بوده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر جامعه روحانیت برگزار شد، امسال یکی از بهترین عزاداری ها را در سطح استان شاهد بودیم، اظهار داشت: عزاداری های امسال در سطح استان بسیار عالی و در سطح کیفی خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه سه هزار و 500 اعزام مبلّغ نظام‌مند ایام محرم در سطح استان داشته ایم، افزود: از این تعداد 800 اعزام بومی بوده اند.

عضو جامعه روحانیت شیراز به انعقاد تفاهم نامه اداره تبلیغات با اداره اوقاف و امور خیریه استان اشاره کرد و بیان داشت: طبق توافق نامه برای 2 هزار هیئت ثبت شده، اقلامی به اعتبار 500 هزار تومان تهیه و بین هر هیئت توزیع شده است، که تقاضا داریم  هیئاتی که در سیستم ثبت نشده اند برای ثبت و نظام مند شدند در سامانه ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه هزار و 800 هیئت در ایام محرم با مدیریت افراد جواد داشته ایم، خاطرنشان کرد: بسیاری از این هیئت ها از خانواده های شهدا هستند.

حجت الاسلام مهرابی با بیان اینکه استان فارس در ایام محرم امسال هیئت 10 هزار نفری هم داشت، عنوان کرد: میل به جلسات ثابت عزاداری محرم امسال بیشتر شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در پایان یادآور شد: در شب عاشورا ختم قرآن در 270 نقطه از استان فارس برگزار شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha