سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مراسم تشیع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (علیه السلام)

حوزه/ نمایش «جابر» با موضوع جهاد علمی فرهنگی ویژه بانوان، همزمان با هفته دفاع مقدس در قم به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نمایش «جابر» با موضوع جهاد علمی فرهنگی ویژه بانوان ۱۵ سال به بالا، همزمان با ایام پایانی دهه سوم محرم و هفته دفاع مقدس به همت بسیجیان گروه فرهنگی تبلیغی نورالهدی و با حضور بازیگرانی از بانوان طلبه و دانشجو در قم به روی صحنه می‌رود.
این نمایش با هدف نشان دادن دانشجو و جوان تراز انقلاب اسلامی تاکنون ۱۴۳ نوبت در شهرها و نقاط مختلف کشور اجرا شده و «جابر» در واقع یک دانشجوی بسیجی فعال فرهنگی است که در حوزه پزشکی و تولید یک داروی تحریمی فعالیت می‌کند و همزمان علاقه‌مند است در جبهه مقاومت و سوریه حضور پیدا کند.
آنچه که در مورد داستان جابر حائز اهمیت است، پرداختن به مسائل خانوادگی در کنار متن اصلی داستان است، حضور خواهر، مادر و همسر جابر در نمایش، تعامل این افراد با یکدیگر، سبک زندگی آن‌ها و زندگی زناشویی موفق این فرد همگی نمایش داده می‌شود.
نمایش جابر با حمایت و همکاری نهادهایی چون  سازمان بسیج هنرمندان قم،  اداره کل تبلیغات اسلامی، مرکز فرهنگی آموزشی فاطمه الزهرا (س)، سازمان فرهنگی ورزشی هنری شهرداری و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی (خاتم)   طی روزهای یکشنبه ۳۱ شهریور و سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم مهرماه از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن سازمان تبلیغات اسلامی واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه ۶ اجرا می‌شود.
قیمت بلیط این نمایش ۱۵ هزار تومان است که برای حضور گروهیِ طلاب، دانشجویان، کانون‌های مساجد و مدارس تخفیف ویژه در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیط می‌توانند با شماره ۰۹۹۱۵۱۹۲۷۰۲ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha