سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نذری جالب در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در پاکستان+تصاویر

حوزه/ یک سازمان مردمی پاکستان در ایام محرم برای مردم اهل سنت و شیعه مجلس روضه امام حسین (ع) برگزار کرده و در این مجلس عزاداری امام حسین (ع) در شهر لاهور با پخش نذری متفاوت مورد تحسین عموم مردم و کاربران فضای مجازی این کشور قرار گرفتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه یک سازمان مردمی پاکستان در ایام محرم برای مردم اهل سنت و شیعه مجلس روضه امام حسین (ع) برگزار کرده و در این مجلس عزاداری امام حسین (ع) در شهر لاهور با پخش نذری متفاوت از سالهای قبل مورد تحسین عموم مردم و کاربران فضای مجازی این کشور قرار گرفتند.

این سازمان مردم نهاد پاکستانی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در شهر لاهور به جای غذای و چای نذری به عزاداران درختچه رایگان توزیع کردند.

در شهر دیگری در پاکستان هم یک هیئت عزاداری در میان عزاداران کتاب های دینی و غیره را رایگان توزیع کردند و مورد تحسین عموم مردم پاکستان قرار گرفتند.

این حرکت متفاوت هیئت های عزاداری پاکستان پربحث ترین جریان در میان کاربران فضای مجازی این کشور بوده و "روزنامه دنیا" که یکی از روزنامه های معروف پاکستان می باشد، خبر توزیع کتاب رایگان در هیئت عزاداری را با تیتر "نذری جالب یک هیئت" منتشر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha