پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی بزی نماینده پارلمان لبنان

حوزه/ علی بَزّی در مراسم سالگرد ناپدید شدن امام موسی صدر گفت: جنبش امل پیشرو حمایت از لبنان باقی خواهد ماند و شب و روز برای تقویت وحدت ملی که امام موسی صدر آن را بهترین شکل جنگ با اسرائیل می دانست، تلاش می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علی بَزّی نماینده پارلمان لبنان در مراسم چهل و یکمین سالگرد امام موسی صدر و دوستانش در لندن به میراث امام صدر در ساختن تاریخ لبنان متحد و بدون طایفه گری پرداخت و اشاره کرد: "نبیه بری" رئیس پارلمان لبنان نقش فعال و برجسته ای در حفظ میراث امام موسی صدر و استمرار آن در حمایت از وطن و آرام کردن اوضاع داخلی و تناقضات سیاسی دارد.

وی افزود: جنبش امل پیشرو حمایت از لبنان باقی خواهد ماند و شب و روز برای تقویت وحدت ملی که امام موسی صدر آن را بهترین شکل جنگ با اسرائیل می دانست، تلاش می کند.

نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد: لبنان هرگز وطن مزدوران نخواهد بود و این کشور، وطن انسان های شریفی است که برای کرامت، آزادی، حاکمیت و استقلال جانفشانی کردند.

در ادامه این مراسم دکتر محمد جواد شمالی در خصوص تجربه سیاسی و اجتماعی امام موسی صدر در حفظ وطن و انسان و حل مشکلات انسانی و اجتماعی مطالبی بیان کرد و خواستار استفاده از راه و خط امام موسی صدر در ارتقای رفتار شخصی و ملی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha