پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله قاضی زاده

حوزه/ استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان این که امیدواریم سال به سال سطح پنجمین نمایشگاه کتب حوزوی ارتقا پیدا کند، گفت: این نمایشگاه حرکت خوب و شایسته در راستای اهداف تحولی حوزه خراسان است.

آیت الله قاضی زاده، در حاشیه پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با بیان این که ضرورت این نمایشگاه قابل گفتن نیست، گفت: برپایی این نمایشگاه حرکت خوب و ضروری شمرده می شود که ان شاء الله بر توفیقات دست اندرکاران افزوده شود.

وی با بیان این که امیدواریم سال به سال سطح این نمایشگاه ارتقا پیدا کند، عنوان کرد: ورود طلاب به این نمایشگاه در آستانه سال تحصیلی جدید همراه با شور و شوق است چراکه آنان می خواهند تا اندازه ای که می توانند کتاب تهیه کنند و به واقع می توان گفت این نمایشگاه حرکت خوب و شایسته در راستای اهداف تحولی حوزه خراسان است.

استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان ادامه داد: همچنین در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی باید طلاب به حضور در فضای نمایشگاه تشویق شوند، آنچه در اینجا از سوی ناشران داخلی و خارجی ارائه شده است را ببیند، از محتوای علمی آنها، مطالبی را یاد بگیرند و خود به خود وادار شوند که این کتب را بخوانند که این امر، بسیار خوب و پسندیده است.

آیت الله قاضی زاده در ادامه ضمن طلب توفیق برای دست اندرکاران این نمایشگاه بزرگ، ابراز امیدواری کرد: هر سال نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی بزرگ تر و پرفروغ تر برگزار شود.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha