پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد خراسانی زاده

حوزه/ معاون ارتباطات و امور استانهای سازمان فضای مجازی سراج گفت: با توجه به اینکه در سکوت محض رسانه ای غرب حماسه بزرگ اربعین حسینی به یک رویداد بین المللی تبدیل شده است به دنبال حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی عظیم و مردمی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، محمدخراسانی زاده امروز در دومین گردهمایی فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و چهارمین همایش هیأت‌های فعال در عرصه اربعین طی سخنانی در مسجد مقدس جمکران اظهارکرد: سازمان سراج از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود برای انعکاس و نمایش حماسه اربعین حسینی استفاده خواهد کرد.

وی از ارائه خدمات دیجیتال این سازمان در 24 موکب مختلف به زائران اربعین حسینی خبرداد و گفت: امیدواریم با مشارکت هیأت‌های مذهبی بتوانیم این خدمات را در موکب‌های بیشتری ارائه دهیم.

خراسان زاده با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی در اربعین حسینی باید نسبت به استفاده از ظرفیت رسانه اهتمام داشته باشند، عنوان کرد: امروز دنیا را رسانه ها اداره می کنند و ما می توانیم با بکارگیری حداکثری ظرفیت رسانه در عرصه های مختلف اطلاع رسانی سازنده ای را از این رویداد بزرگ و حماسی داشته باشیم.

وی از برپایی نمایشگاه نیازمندی‌های اربعین یاد کرد و افزود: تلاش کردیم تا همه اقلام مورد نیاز مواکب و زائران را در این نمایشگاه گردهم آورده و در قیمتی مناسب به هیأت‌های مذهبی ارائه کنیم.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha