جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم پیاده روی اربعین حسینی

حوزه/ مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین از جمع آوری 20 هزار دلنوشته از زائران و اعزام سه تیم رسانه ای و فرهنگی به کربلای معلی خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار، صبح امروز در جلسه اعضای موکب رهروان حضرت زینب (س) حوزه علمیه قزوین که در حسینیه قمربنی هاشم(ع) شهرستان اقبالیه برگزار شد، گفت: با توجه به تهدیدات دشمنان اسلام، خوشبختانه پیاده روی اربعین، همه ساله باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود که نشان دهنده عشق خالصانه مردم به ائمه اطهار(ع) است.

وی به اجرای برنامه های فرهنگی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین  اشاره کرد و ادامه داد: امسال هم با توجه به هماهنگی صورت گرفته با اداره کل بین الملل رسانه ملی، برای تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین مجوز تردد و همچنین حضور در حرم مطهرسالار شهیدان و حضرت عباس (ع) صادر شده است.

وی اضافه کرد: تهیه سه فیلم مستند، ارتباط زنده رادیویی در هر روز سه نوبت، ارسال گزارش های خبری از فعالیت های تبلیغی و فرهنگی طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین به بخش خبر سیمای مرکز قزوین، نمایش تبیین واقعه عاشورا از سوی مبلغین و روحانیون در موکب های مسیر نجف به کربلای معلی، و بارگاه مطهر طفلان مسلم، از برنامه های تیم فرهنگی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین در مراسم پیاده روی اربعین حسینی است.

وی ادامه داد: به خاطر فعالیتهای صورت گرفته مردم استان قزوین دربازسازی حرم طفلان مسلم در شهر مصیب عراق، یک فیلم مستند فاخر نیز از این مکان معنوی در دست تهیه است.

حجت الاسلام افشار همچنین از جمع آوری و چاپ 20 هزار دلنوشته از زائران پیاده اربعین حسینی خبر داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha