چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کنسل شدن پرواز خطوط هوایی آمریکایی به خاطر حضور مسافران مسلمان

حوزه/ یک خطوط هواپیمایی در تگزاس متهم شده که هفته گذشته پروازی را به دلیل حضور دو مسافر مسلمان و سوءبرداشت های خدمه پرواز لغو کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از cbsnews، دو مسافر مسلمان  گفته اند که  خطوط هواپیمایی «امریکن ایرلاینز» هفته گذشته پرواز آنان را به دلیل تبعیض نژادی لغو کرده، زیرا اعضای خدمه گفته اند که حضور دو مسلمان در پرواز آنان را ناراحت می کند!

عبدالرئوف الخالده، که یک سخنران انگیزشی اهل شهر ایروینگ در ایالت تگزاس آمریکا می باشد در مصاحبه با خبرنگاران محلی دالاس گفت: با بی احترامی ، بدگمانی و سوءظن به من نگاه کردند، در ملاعام مرا زیر سئوال بردند و چمدان هایم را بدون هیچ دلیلی دو مرتبه چک  کردند.

 وی همراه با ایسام عبدالله یک رهبر گروه عام المنفعه از دالاس سفر می کردند.

امریکن ایرلاینز اذعان داشته که یک پرواز از مبدا بیرمنگام به مقصد فورت ورث در دالاس در 14 سپتامبر کنسل شده است و به نظر میر سد که دلیل آن را بهانه جویی ها و نگرانی های نژادپرستانه خدمه پرواز و برخی مسافران بوده است.

در بیانیه منتشر شده این خطوط هوایی مدعی شد « آمریکایی ها و همه شرکای منطقه ای خود وظیفه دارند نگرانی های ایمنی و امنیتی را که اعضای خدمه و مسافران مطرح می کنند ، جدی بگیرند ، در عین حال تحقیقاتی در این زمینه انجام خواهد گرفت.»

الخالده  به خبرنگاران ملی گفت که به عنوان یک مسافر و عضو اجرایی پلاتین (به معنای داشتن عضویت سطح بالا برای مسافران که امکانات ویژه و مجانی در اختیار آنان قرار می دهد)، یک میلیون مایل با این خطوط هوایی پرواز کرده است

 در آخر معلوم شد که خدمه پرواز مشاهده کرده اند که عبدالله به دستشویی رفته و دو مرتبه از فلاش تانک استفاده کرده است. وی در این باره گفت: تا آنجایی که من تصور می کنم استفاده از فلاش تانک در این مملکت غیرقانونی نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ملیکا IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
    0 0
    خداوند دشمنان مسلمین را به خودشون واگذار کند انشاالله ممنون