پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 864774
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین بر همکاری و هماهنگی نهادهای حوزوی در جهت رفع مشکلات مدارس حوزه علمیه قزوین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در نشست مشترک نهادهای حوزوی استان قزوین که درسالن جلسات مدیریت حوزه استان برگزارشد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای والامقام این حماسه ماندگار را گرامیداشت.

وی به سابقه درخشان و تاریخی حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و گفت:حوزه قزوین همواره پاسدار حریم ثقلین بوده و در آموزش و نشر معارف نورانی اسلام از سابقه ای دیرین و درخشان برخوردار است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: در کنار مدارس علمیه قدیمی که در شهر دارالمومنین موجود است، بزرگان و علمای گذشته نیز در این شهر صاحب کرسی تدریس بوده و توانستند شاگردان برجسته ای تربیت کنند.

وی به احیای موقوفات حوزه علمیه  قزوین اشاره و بیان کرد: مدیر حوزه های علمیه کشور در سفر اخیر به قزوین تاکید جدی بر احیای موقوفات حوزوی داشتند، لذا باید از سوی اداره کل اوقاف و امورخیریه با جدیت دنبال و پیگیری شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد:همه نهادهای حوزوی مصوبات سفر با برکت آیت الله اعرافی را در اولویت قرار دهند تا نتایج خوبی برای طلاب و اساتید حاصل گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha