شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حامد قزوینه ای معاونت آموزش حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه حذف نام شهید از تابلوهای شهری، موضوع بی اهمیتی نیست و تست غیرت انقلابی مردم است، گفت: جریان خزنده حذف نام شهید به دنبال ترویج لیبرالیسم فرهنگی است.

حجت الاسلام حامد قزوینه ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه نباید بی تفاوت از کنار حرکت حساب شده حذف نام مقدس شهدا در کوچه و بازار شهرها گذشت، گفت: بعد از رحلت رسول خاتم(ص) هم نقل حدیث از پیامبر خدا(ص) منع شد؟!!! تا مردم مثل پیامبر(ص) فکر نکنند و به مرور زمان آئین اسلام ناب محمدی(ص) به فراموشی سپرده شود و آن جریان ادامه دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه بعد از پیامبر(ص) جریانی در صدد بود تا قرآن ناطق را به حاشیه ببرد و بتواند در غیاب« فَسْئَلُوا أَهْلَ الذِّکرِ»، به اهداف خود دست پیدا کند، افزود: سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه که می فرمایند:« زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.»؛ خبر از تفکری داد که با یاد و نام شهدا مخالفند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و مردم نگذارند همانند طرح یکسان‌سازی قبور شهدا، برخی از شهرداری‌ها هر اشتباهی خواستند انجام دهند.

حجت الاسلام قزوینه ای تصریح کرد: ارزش زدایی از انقلاب و آدرس غلط دادن به جوانان از آروزهای جبهه استکبار بوده و زنگ خطری برای دلسوزان نظام اسلامی است.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه حذف نام شهید از تابلوهای شهری، موضوع بی اهمیتی نیست و تست غیرت انقلابی مردم است، گفت: جریان خزنده حذف نام شهید به دنبال ترویج لیبرالیسم فرهنگی است.

وی در پایان گفت: از دستگاه قضا درخواست داریم موضوع را پیگیری و با پشت‌پرده حذف نام شهدا، برخورد قاطع شود و نتایج را به مردم اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha