سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
قرآن

حوزه/ مسئول موسسات فرهنگی قرآنی و عترت سازمان دارالقرآن کریم گفت: کسانی که در حوزه قرآن فعالیت دارند باید نگاهشان وحدت محور باشد تا از آسیب های احتمالی در این حوزه جلوگیری کنند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علیرضا بهبودی ظهر امروز در مجمع عمومی اتحادیه موسسات و تشکل های مردمی، فرهنگی و قرآنی استان کردستان اظهار داشت: قرآن کلام خداوند و نسخه کامل و جامع برای زندگی انسان در تمام ادوار است، لذا فعالان عرصه قرآنی باید به درستی بتوانند پیام ها و مضامین این کتاب الهی را به جامعه منتقل کنند.

مسئول موسسات فرهنگی قرآنی و عترت سازمان دارالقرآن کریم گفت: با وجود امروز شاهدیم که درباره قرآن کریم دشمنان شبهات زیادی را مطرح کرده اند، لذا فعالان عرصه قرآنی باید این توطئه ها را افشا نمایند تا جامعه اسلامی از این هجمه های اعتقادی مصون بماند.

این فعال قرآنی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف شوم دشمنان قرآن و اسلام ایجاد سیاه نمایی در بین مسلمین هستند، لذا همه باید مواظب این هجمه های دینی دشمن باشیم.

بهبودی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دشمنان این نظام و مملکت بسیاری از حوزه های مختلف همانند اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و... را مورد تهاجم قرار داده اند و اگر خدایی ناکرده این هجمه وارد حوزه قرآن و دین شود می تواند خطرات بسیاری به دنبال خود داشته باشد.

مسئول موسسات فرهنگی قرآنی و عترت سازمان دارالقرآن کریم در ادامه سخنان خود تاکید کرد: کسانی که به نوعی در فضای قرآنی و دین حضور دارند باید با هوشیاری از توطئه های مذبوحانه را شناسایی نمایند تا از ایجاد و تشکیل فتنه در جامعه اسلامی جلوگیری کنند.

بهبودی ادامه داد: با این حال برخی از مواقع شاهد ایجاد برخی فضاسازی ها علیه فعالان قرآنی هستیم، لذا باید با تمام توان مقابل این جنگ روانی که دشمنان اسلام در پشت آن قرار گرفته اند، باشیم.

مسئول موسسات فرهنگی قرآنی و عترت سازمان دارالقرآن کریم گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز پیگیری موسسات قرآنی سازمان‌های مردم نهاد در قالب تشکل‌های قرآنی شکل گرفته است که به صورت اتحادیه جلوه‌گر شده و که این اتحادیه عامل ایجاد وحدت بین فعالان قرآنی باشد.

این فعال قرآنی ادامه داد: کسانی که در حوزه قرآن فعالیت دارند باید نگاهشان وحدت محور باشد تا از آسیب های احتمالی در این حوزه جلوگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha