جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سروستانی

 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست هم‌اندیشی رابطین و فعالین قرآنی استان گفت: فعالان و مراکز قرآنی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در نشست هم‌اندیشی رابطین و فعالین قرآنی استان با بیان این که بوشهر از استان‌های پیشتاز و قرآنی کشور است، اظهار داشت:  فعالان و مراکز قرآنی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که سعی داریم رسالت سازمان در راستای ترویج معارف نورانی قرآنی در سطح جامعه را گسترش بدهیم افزود: نگاه ما این است که کار دینی باید با محوریت مردم برگزار شود و متولی اصلی این فعالیت‌ها مردم هستند و مراکز قرآنی در همین راستا با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فعالیت‌های ارزنده‌ای در سطح استان دارند.

وی با بیان این که نسل جوان به شدت در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی قرار دارد، ادامه داد: دشمن جوانان و خانواده‌ها را تحت هجمه تبلیغاتی خود قرار داده و یکی از سیاست‌های سازمان تحکیم بنیان خانواده است و در همین راستا تلاش می‌کنیم خانواده ها بر اساس فعالیت‌های دینی و قرآنی به فعالیت بپردازند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه‌ی سخنان خود با اشاره به لزوم تبیین بیانیه گام دوم توسط مراکز قرآنی تأکید کرد: فعالان قرآنی از افراد تاثیرگذار تبیین بیانیه گام دوم هستند و مراکز قرآنی باید این امر مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام سروستانی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: باید تلاش کنیم چرخه فعالیت‌های قرآنی را در سطح استان گسترش دهیم زیرا به هر مقدار در این امر موفق باشیم، به همان اندازه میزان آسیب های اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی افزود: اربعین ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها همان گونه که به مسئله اسکان و تغذیه در جهت شور حسینی می‌پردازند از همه ظرفیت‌ها برای محتوابخشی به مجالس با اجرای برنامه‌های معرفتی، مسابقات و مفاهیم قرآنی و برنامه های محتوایی در راستای افزایش شعور حسینی هم حرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha