سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ حجت الاسلام استوار میمندی، علما، اساتید و آحاد طلاب را سه رکن اساسی جامعه روحانیت دانست و گفت: امام تاکید می فرمودند «طلاب حرمت بزرگان را نگه دارند»، خود ما نیز توجه کنیم که ارکان شکسته نشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد استوار میمندی، پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر مدیر حوزه علمیه استان فارس که در مسجد شهدا شیراز برگزار شد، جایگاه حوزه استان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در کتب مختلف  از شیراز به دارالعلم تعبیر شده و جایگاه علمی حوزه آن بسیار با عظمت است و امیدواریم این جایگاه به شیراز برگردد.

مدیر جدید حوزه علمیه استان فارس ادامه داد: مرکز مدیریت حوزه های علمیه با خرد جمعی، قوانینی را برای ساماندهی به نظام روحانیت مصوب کرده، لذا اگر خود را به قوانین ملتزم نکنیم، سنگ بر روی سنگ بند نمی شود.

حجت الاسلام استوار میمندی، علما، اساتید و آحاد طلاب را سه رکن اساسی جامعه روحانیت دانست و خاطرنشان کرد: امام تاکید می فرمودند «طلاب حرمت بزرگان را نگه دارند»، خود ما نیز توجه کنیم که ارکان شکسته نشود.

وی با اشاره به اینکه استان فارس ظرفیت های بزرگی دارد، بیان داشت: اگر برای حوزه های فارس درست برنامه ریزی شود و حمایت شوند، می توانیم بهره مطلوبی ببریم.

مدیر جدید حوزه علمیه استان فارس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: آیت الله شب زنده دار نقل کرده اند که مقام معظم رهبری فرمودند دغدغه من این نیست که بر روی مقاله های من کار کنند، اما بر روی بیانیه گام دوم بسیار زحمت کشیده شده است و به طلاب بگویید بر روی آن کار کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha