سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه قزوین

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه پیشرفت‌های عظیم در حوزه نظامی را مدیون عمل به آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة» می‌دانیم، تصریح کرد: نیروهای نظامی و همه ملت به این آیه شریفه عمل کردند و شاهدیم در این عرصه به چه میزان به عظمت و خودکفایی دست یافته‌ایم و در قیامت در پیشگاه این آیه شریفه رو سفید هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به نقل از دفتر امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار فرماندهان و مسئولین قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: رشادت‌های دلیرمردان ارتشی در دفاع مقدس، سربلندی و عزت برای کشور به همراه آورد و این هفته را به همه شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

  وی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشور تصریح کرد: در ابتدای جنگ شرایط به گونه‌ای بود که خمپاره و موشک به تعداد محدودی در اختیار رزمندگان قرار می‌گرفت اما شاهدیم که امروز توانمندی نظامی ما به جایی رسیده است که موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن ما داعشی‌ها را در کشور سوریه مورد هدف قرار داده و به هلاکت می‌رساند.

 امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه پیشرفت‌های عظیم در حوزه نظامی را مدیون عمل به آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة» می‌دانیم، خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و همه ملت به این آیه شریفه عمل کردند و شاهدیم در این عرصه به چه میزان به عظمت و خودکفایی دست یافته‌ایم و در قیامت در پیشگاه این آیه شریفه رو سفید هستیم.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: عمل به آیه شریفه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة» باعث شد تا سوریه از دست تروریست‌ها آزاد شود، لبنان و حزب‌الله در مقابل صهیونیست‌ها دست برتر باشند، فلسطین جان تازه بگیرد و یمن، سعودی‌ها و آمریکایی‌ها را مبهوت قدرت خود کند.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین، با اشاره به اقتدار ارتش جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان عنوان کرد: امیر موسوی فرمانده کل ارتش پس از سرنگونی پهباد آمریکایی خطاب به آنها گفتند که اگر یک نقطه از ایران را هدف قرار دهید، پاسخ سختی از ما دریافت خواهید کرد و این مهم نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است.

 در ابتدای این دیدار، امیر بابک جلالی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین و ارشد ارتش در منطقه قزوین و زنجان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس ارائه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha